keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

And That´s Who I Am

Ajattelin näin syntymäpäiväviikkoni kunniaksi hieman pohtia sitä, millaisena pidän itseäni ja millainen todella olen ihmisenä. 25 vuoden aikana mielikuvat itsestä ovat hyvinkin paljon vaihdelleet, joka on tietysti lapsesta aikuiseksi kasvavalla naisella täysin normaalia. Haasteellista mielestäni onkin se, että miten erottaa fakta siitä, millainen olen siitä, millainen haluaisin olla.

Aihe alkoi todella kiehtoon, joten ajattelin tehdä jo muissakin blogeissa nähdyn And That´s Who I Am -haasteen. Haasteessa tarkoituksena on kerätä lista asioista millainen on. Tämän And That´s Who I Am listan olen pyrkinyt tekemään niin, että olen todella miettinyt mitä olen, enkä mitä haluaisin olla.

Kuvien lähde: http://andthatswhoiam.tumblr.com/list

Yhteenvetona kaikista kuvista voin todeta, että olen elämänmyönteinen haaveilija, joka uskoo ihmeisiin ja elää elämäänsä täysillä siitä nauttien ja rakastaen niin itseään kuin muita.

Tällainen mä siis olen!

Mukavaa viikon jatkoa!


Susanna







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutat suuresti meidän päiväämme jättämällä kommentin!