tiistai 28. toukokuuta 2013

Kaikki hyvä tapahtuu aikanaan

Mulla on tänään fiilis ollut katossa lähes joka minuutti. Olen onnellinen ja tyytyväinen omaan elämääni. Tällä hetkellä elämä selvästi hymyilee myös takaisin. Tänään, jos koskaan, olen tajunnut sen, että hyviä asioita tapahtuu hyville ihmisille aivan itsestään. Kun tekee parhaansa eikä yritä liikaa, hyvyys palkitaan ja tavoitteet saavutetaan. Itse olen tämän ajatuksen peräänkuuluttaja ollut jo jonkin aikaa, mutta nyt kun saan kokea itse hienoja asioita, vahvistuu vain käsitys siitä, että se todellakin menee niin.

Monet ovat kysyneet multa viime aikoina, että mitä olen tehnyt itselleni, kun olen muuttunut henkisesti todella paljon tyytyväisemmäksi, elämänmyönteisemmäksi ja onnellisemmaksi ihmiseksi. Mielestäni tähän liittyvät monet asiat, mutta uskon, että yksi on kuitenkin ylitse muiden. Ja se on se, että osaan olla kiitollinen jokaisesta ihanasta viettämästäni päivästä ja sen aikana tapaamistani ihmisistä ja tapahtuvista asioista. Kiitollisuus todella auttaa myös nauttimaan elämästä, elämään hetkessä ja uskomaan hyvään. Kyllä kiitollisuus on ehdottomasti tärkein ja hienoin oivaltamani asia, joka on mahdollistanut onneni.

Aivot saavat kunnolla happea, kun kirjoittaa blogia ulkona terassilla

Mutta siis tähän päivään. Tänään(kin) mulla on ollut ihan ihme päivä. Mä olen saanut kuulla aivan ihanan ja mieltäpiristävän uutisen. Samalla sain todella hyvää palautetta omasta työpanostuksestani. Ja tiedättekö, kuinka ihanaa onkaan saada hyvää palautetta. Joka kerta mietin positiivisen palautteen saadessani, että voi ei, kun en osaa ottaa tätä positiivista palautetta vastaan, vaan mumisen aina jotain vain itsekseni, tai vastaan "hyvä". Siis hyvä, voitteko kuvitella? En voi käsittää miten se kieli jumittuukin juuri aina suuhun, kun pitäisi yrittää sanoa jotain järkevää, kuten "kiitos, mukava kuulla positiivista palautetta". "Hyvä" on mielestäni melkein yhtä huono vastaus, kun "rakastan sinua" -tunnustukseen vastaus "kiitos!" Olen aikaisemminkin aiheesta kirjoittanut täällä blogissa, mutta nähtävästikkään harjoitus ei ole tehnyt vielä mestaria. Uskon kuitenkin oppivani tämänkin asian aikanaan.

Hyvä päivä jatkui myös kotona, kun lähdimme mieheni kanssa pelaamaan frisbeegolfia. Se on muuten todella mukava laji ja siinä taidot harjaantuvat melko nopeastikkin, joten se on kärsimättömällekin luonteelle melko hyvä ulkoharrastus, vaikka aika haastava kuitenkin. Sää oli oikein ihana koko iltapäivän, joten mikä sen parempi tapa viettää kaunis iltapäivä kuin ulkona pelaten parhaassa seurassa.



Mitä teidän päivään kuuluu?

Mukavaa ja aurinkoista viikon jatkoa kaikille! Ihanaa muuten, että toukokuu on pian ohi ja herkuton toukokuu loppuu.

Susanna




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutat suuresti meidän päiväämme jättämällä kommentin!