perjantai 29. maaliskuuta 2013

S&V*

Muutama viikko sitten kerroin olleen paljon aihetta juhlaan. Vielä muutama viikko sitten jätin asian hiukan arvoitukseksi täällä blogissa, mutta nyt olen valmis kertomaan todellisesta juhlan aiheesta myös täällä blogin puolella. Olen ollut aina tarkka siitä kuinka paljon kerron itsestäni, ja ajattelin, että jättäisin myös tämän tiedon itselleni..kunnes sain juhlista otetut kuvat kuvaajalta. Kuvat olivat niin puhuttelevia ja hyviä, että halu puhua asiasta nousi pintaan. Ja toisekseen, olen niin onnellinen, että todellisuudessa haluaisin kuuluttaa asian koko maailmalle.

Tupareiden ja mun 25v. syntymäpäivien lisäksi juhlimme mun ja mieheni kihlajaisia. Kuten jo aikaisemminkin tuli kirjoitettua juhlat onnistuivat oikein mainiosti. Mulla ja mun miehellä on pitkä, reilun 10 vuoden, historia takana. Oli vain ajan kysymys, milloin menemme kihloihin. Ja onhan sitä hääpäiväkin jo tiedossa, mutta sen jätän kyllä arvoitukseksi. Päivä oli yksi onnellisimmista ja parhaimmista päivistä tähän astisessa elämässäni. Pakko kyllä hehkuttaa, että olen todellakin maailman onnellisin nainen tällä hetkellä ja odotan innolla tulevaa sillä tiedän, että onnellisia vuosia meillä on monen monta vielä edessäkin päin.

Joitain kuvia ajattelin laittaa myös tänne. Juhlissa kuvaajana toimissaan hääräsi Jimi Soinila (https://www.facebook.com/jimisoinilaphotography), kiitos Jimi hienoista kuvista!
Kuvathan kertovat enemmän kuin tuhat sanaa, joten tällä kertaa en jaarittele enempää vaan annetaan kuvien puhua puolestaan.












Onnellista ja iloista pääsiäistä kaikille!

Susanna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutat suuresti meidän päiväämme jättämällä kommentin!