maanantai 18. helmikuuta 2013

Terveiset sairaspediltä

Olin lauantai-iltana vanhan työpaikkani ja nykyisen treenipaikkani jäsenpartyissa. Meininki siellä oli oikein korkea ja oli ihanaa nähdä kaikkia tuttuja juhlahumussa hyvällä fiiliksellä. Aika vähän tulee nykyään nähtyä vanhoja työkavereita tai aktiivitreenaajia, kun itsekin käy vain satunnaisesti salilla treenailemassa. Noh, lauantaina tuli tämäkin moka korjattua ja vaihdoin paljon kuulumisia tuttujen kanssa. Kyllä ympäristö, missä vallitsee positiivinen ilmapiiri tekee vain hyvää. Välillä kun tuntuu, että nykyisellä alallani positiivisuutta saa etsimällä etsiä. Itse olin niin sanotusti piipahtamassa partyissa, sillä mulla oli koko viikonlopun töitä tiedossa ja sunnuntainakin olin menossa yhdeksään töihin.


Jossain vaiheessa iltaa mulle alkoi tuleen ihan hirveän heikko olo ja mahassa alkoi kiertään. Soitin miehelleni ja hän pääsi onneksi heti hakemaan mut. Kotiin päästyäni tuli välittömästi tarve päästä morjestaan posliiniastiaa. Ja oksentelua jatkuikin läpi yön ja eilisen. Tässä onkin nyt sitten kaksi päivää tullut maattua sängyn pohjalla ja olot jatkuu edelleen. Aikas inhottavaa, mutta uskon että tällaiset virukset ei kauheen kauaa jaksa kestää. Huomenna alkaisi saikkujen päälle vapaat ja toivoisin niin pystyväni nauttimaan vapaista suht terveenä. Nyt kaikki varpaat ja sormet pystyyn, että olisin jo huomenna terve.

Tältä olen siis näyttänyt jo kaksi päivää..




Olen kyllä ollut harvinaisen kipeä viimeiset kaksi päivää. En ole juuri mitään jaksanut enkä pystynyt tekemään. Toisaalta tällainen aikalisä ja pysähtyminen voi tehdä välillä myös hyvää niin fyysisesti kuin henkisestikkin. Sairastellessa minulla on ollut aikaa lukea kirjoja, nukkua silloin kun väsyttää ja pohtia sekä ajatella rauhassa itselle tärkeitä asioita.

Aikaa on myös ollut elokuvien katseluun. Voi, että kuinka kauan siitä onkin, kun olen viimeksi saanut katsella juuri minun mieltäni kohentavia, joidenkin mielestä turhia, leffoja yksin kaikessa rauhassa. Rakastan kaikkia teinielokuvia ja niin sanottuja hömppärakkausleffoja. Mieheni ei juurikaan välitä kyseisistä leffoista, joten sairastelu kotona mahdollistaa myös hömppäleffojen katselun.



Tänään vuorossa ovat olleet Beauty & the Briefcase sekä Material Girls. Päivääni on siis tähdittänyt Hilary Duff romanttisissa komedioissa. Hömppäleffat saavat aikaan aina yhtä hyvän mielen. Ja mikä parasta niitä katsoessa voi aivot olla välillä myös toisaalla. Mitä elämä olisikaan ilman sairaspäivien hömppäleffoja!?



Normaalista poiketen tänään leffaherkut ovat olleet hyvin nestepainotteisia, ja kevyitä. Näillä herkuilla siis tänään, toivotaan että huomenna jo maistuisi kunnon ruoka.

Tällainen viikon aloitus. Pakko sanoa, että tästä ei ole kuin suunta ylös päin!

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!

Susanna




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutat suuresti meidän päiväämme jättämällä kommentin!