lauantai 16. helmikuuta 2013

Lauantaisin liikutaan!

Lähdin tänään puolen päivän aikaan vanhempieni luokse jumppailemaan. Siitä on tullu mulle kiva joka lauantainen traditio. Vanhempieni luota löytyy kaikki tarvittavat jumppavälineet, crosstrainer, vatsalihaspenkki, kahvakuula ja käsipainot. Oon todennut, että kotijumppailu sopii mulle, saa rauhassa tehdä oman mielen mukaan ja eipä tarvitse kauas lähteä.. se lähteminen sinne salille kun on mulle ajoittain hieman haastavaa. Eikä muuten rokota lomppakkookaan yhtään! Ja kyllä niitä tuloksiakin tulee, kun laittaa kaikkensa peliin eikä vain löysäile.

Mun tavote on olla kesällä elämäni kunnossa, kun täytän huimat 25v. Ja sen tavotteen aion myös saavuttaa. Otan siis Suskun haasteen vastaan, mutta mun "kävelylenkki" on vähintään kaksi kertaa viikossa crosstrainerilla, mua ei saa talvisin ulos lenkkeilemään vapaaehtoisesti.



Hain tuota uutta Puddingia, saa nähdä miltä se maistuu. Oon kyllä kuullut ettei se välttämättä ole niin herkkullista, kun kuvasta voisi olettaa. Pääasia, että siitä saa tarvittavaa proteiinia. Kaupanpäälliseksi sain tuon pullon, jonka olinkin aikonut ostaa, nyt pitäisi vielä hommata sitä palautusjuomaa.


Vihdoin taas se urheilunhimo on palannut, sitä kun jonkin aikaa saanut odotella. Nyt en anna sen laantua! Tein itselleni jääkaapin oveen liikuntapäiväkirjan, johon merkkaan ylös kaikki liikkumiseni viikon aikana, tavoitteeni on liikkua vähintään 4 kertaa viikossa.
Liikuntapäiväkirja on toiminut mulla ennenkin, se on hyvä motivaattori jääkaapinovessa. Ei tule syötyä turhia välipaloja ja se tsemppaa liikkumaan, kun huomaa kuinka hyvin on jaksanut tai jos jokin päivä on jäänyt väliin, niin pakkohan se on kiriä takaisin ;)



Vanhempieni mennessä kyläilemään, sain tämän pikku karhun hoitoon..


Nyt täytyy alkaa valmistautumaan iltaan, luvassa on rauhallista illanviettoa Janin veljen luona.

Mukavaa lauantaita kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutat suuresti meidän päiväämme jättämällä kommentin!