torstai 14. helmikuuta 2013

Happy Valentine´s Day!

Tulin kiireessä kirjoittamaan pienen postauksen, sillä tänään mulla on vapaapäivä, ja olisi tarkoitus lähteä metsästään mun miehelle yllätystä. Meillä on mun miehen kanssa tapana ollut ostaa toisillemme yllätyksiä vuoro kuukausin. Tammikuussa oli mun vuoro saada yllätys ja todella hienon yllätyksen sainkin. Olin ollut kavereideni kanssa lauantai-iltana kahvittelemassa ja kotiin päästyäni eteisen pöydällä komeili iPhone. Olin super onnellinen saamastani yllätyksestä.

Tänään olisi mielestäni oikein hyvä päivä yllättää mies ostamalla joku hieno kello hänelle. Olen jo pitkään katsellut ja etsinyt miehelleni sopivaa kelloa. Tällä hetkellä miehelläni on jatkuvassa käytössä Gantin rannekello, jossa on valkoinen hihna ja hopeinen kello. Haluan miehelleni toiseksi kelloksi kultaisen, jossa hihna on joko ruskea tai musta. Katsotaan, mitä tänään löydän.

Pari päivää sitten vihjasin uudesta "perheenjäsenestä". Nyt olemme saaneet sen vihdoin kotiin.. Nimittäin.. Tadaa..



..MacBook Air on vihdoin meidän. Olen aivan innoissani uudesta koneestamme. Kaikki työt tuntuu tämän myötä paljon helpommilta toteuttaa, kun tietokoneen pystyy helposti liikuttamaan minne vaan. Tähän astisten kokemusten perusteella en voi antaa kuin pelkkää plussaa MacBook Airille. Jes!

Eilinen ilta meni ystävänpäivälahjapaketteja väsäillessä. En malta odottaa, että saan antaa lahjat ystävilleni. Hetkellisesti tuli jopa pieni joulufiilis samalla kun väsäilin lahjoja valmiiksi. Äkkiä kyllä sain ajatukset joulufiiliksistä sivuun ja ryhdyin ajatuksissani odottamaan kevättä ja aurinkoa!




Mäpä jään nyt näissä tunnelmissa valmistelemaan pöytää iltapäivää ja ystäviä varten.


Kaiken hyvän omistamisesta tekee ihanaa ja korvaamatonta se, että on ystäviä, joille ne voi jakaa.
Oikein oikein ihanaa Ystävänpäivän jatkoa kaikille! Nauttikaa läheisyydestä ja rakastakaa!


Susanna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutat suuresti meidän päiväämme jättämällä kommentin!