sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Hemmottelua hiuksille

Viime aikoina olen monissa eri medioissa huomannut puhuttavan tästä julkkistenkin suosimasta Moroccanoilista. Täytyy sanoa, että olen melkoinen mainostenuhri ja jos huomaan tuotetta hehkutettavan kaikkialla, niin pakkohan sitä on itsekin kokeilla! Niinpä, kun huomasin, että Moroccanoililla oli tullut tuote myös hennoille ja vaaleille hiuksille, olihan se pakko päästä testaamaan.

Tuote lupaa parantaa hiusten muotoiltavuutta, lisätä hiusten kiiltoa ja antaa pitkäkestoista hoitoa.

Olen testaillut tätä "ihme öljyä" noin viikon verran ja jo nyt huomaan eron. Minulla todellakin on hennot ja vaaleat hiukset, kuten useimmilla suomalaisilla. Varsinkin talvisin hiusteni latvat kuivuu ja hiukseni ovat erittäin sähköiset.
Öljyä käyttäessäni olen huomannut, että sähköisyys on tipotiessään ja latvatkin näyttävät paljon terveemmiltä, plus hiukseni pysyvät föönauksen jälkeen paljon suorempina. Itse lisään öljyä yleensä kosteisiin hiuksiin suihkun jälkeen, mutta sitä voi myös käyttää kuiviin hiuksiin.

Olen ollut erittäin tyytyväinen tähän tuotteeseen. Mielestäni öljy on melko kallis (49e), mutta hintansa arvoinen. Ja onneksi pullo vaikuttaa melko riittoisalta, tarkoitushan on käyttääkin vain pieni määrä kerrallaan.

Suosittelen tätä kyllä ehdottomasti muillekin kuivista hiuksista kärsiville!


- Laura -


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutat suuresti meidän päiväämme jättämällä kommentin!