tiistai 16. huhtikuuta 2013

Väsymys*

Tulin nopeasti kertomaan vähän kuulumisia, kun en eilen ehtinyt tulla täällä blogin puolella käymään. Olin eilen niin väsynyt salitreenin ja töiden jälkeen, että kotiin päästyäni kellahdin sohvalle ja nukahdin siihen. Jossain vaiheessa iltaa heräsin mieheni herätykseen ja siirryin sohvalta sänkyyn nukkumaan. Olen alkanut pohtimaan mistä tuo ainainen väsymys tulee. Olen siis ihminen, joka haukottelee jatkuvasti, nukahtaa luennoille ja palavereihin. Nukun yleensä noin kahdeksan tunnin yöunet, mutta olen silti aamulla väsynyt. Tätä asiaa päätin eilen lähteä tutkituttamaan lääkärissä. Lääkäri tekikin lähetteen verikokeisiin. Katsotaan, mitä sieltä selviää.

Tänään hyvien yöunien jälkeen päivä alkoi salilla yläkropan treenillä. Mulla on ollut hetken aikaa alaselkä hieman kipeä, mutta tänään ekaa kertaa tuntui lähes viikkoon, että se olisi vihdoin jo paranemaan päin. Se miten selkäni olen saanut kipeäksi on mysteeri, eikä eilinen lääkärissä käyntikään siihen mitään vastausta antanut.

Salilla kaikki sujui paremmin kuin hyvin. Olin täynnä puhtia ja sain mukavasti nostettua painojakin. Salitreeni on todella motivoivaa juuri sen vuoksi, että tuloksen näkee , kun saa nostaa painoja. Siitä saa oikein hyvän mielen, kun huomaa kuinka on voimaa tullut lisää.

Ajattelin lisätä tähän loppuun kuvan, jonka otin tänään salilta lähtiessäni. Pahoittelen huonoa kuvanlaatua, sillä se on räpsästy kännykälläni. Valotuksen ansiosta ihonikin on keltainen :)


saappaat / Hunter, housut / Vila, neule / lindex, huivi / Burberry

Eväät salin jälkeen, nam..
Mukavaa viikon jatkoa kaikille!

Susanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutat suuresti meidän päiväämme jättämällä kommentin!