maanantai 22. huhtikuuta 2013

*INSTA2weeks

Heipähei! Taas on kulunut instagram viikkoja muutama eteenpäin, joten on aika kurkistaa millaisilla kuvilla ollaan siellä oltu liikenteessä. Mitäs kaikkea muutamaan viikkoon mahtuukaan.. ainakin kevät on tullut toivottavasti jäädäkseen. Mukavia hetkiä on tullut koettua yhdessä ystävien kanssa ja erikseen. Kahteen viikkoon on mahtunut paljon treenausintoa, mutta myös juhlaa ja rentoutumista.

Mutta ennen kuin päästään kuvia katselemaan, on mun aivan pakko kertoa teille yksi juttu. Tänään olen suu vaahdoten kertonut kaikille tutuille vastaantulijoille aivan huikeen uutisen. Siis uutisen, joka on huikee ainakin omasta mielestäni. Uutinen liittyy tulevaisuuden suunnitelmiini ja postaukessa unelmia sivuutinkin hieman aihetta. Vihdoin olen sen keksinyt, nyt tiedän mikä on mun tämän hetkisen elämäni missio..
Nimittäin tutustuin alaan, jota en ollut aikaisemmin ymmärtänyt mahdolliseksi tulevaisuuden ammattiksi. Olin pitkään jo harrastanut alaan liittyvää kirjallisuutta ja sitten mä sen hokasin.. hain nimittäin opiskelemaan elämäntaidon valmentajaksi (life coaching). Hakulomakkeen lähetettyäni olin enemmän kuin onnellinen. Musta tuntui ensimmäistä kertaa elämässäni siltä, että olin todella löytänyt sen mitä olin koko tähän astisen opiskelu-urani aikana etsinytkin.. koulutuksen, joka kiinnostaisi minua niin paljon, että opiskelisin sitä vapaa-ajallanikin.

Toivotaan, että tämä koulutus olisi avain siihen ruutuun, joka on vielä ollut hieman pimennossa. Nyt vain kaikki varpaat ja sormet pystyyn, että mut kelpuutettaisiin mukaan koulutukseen.

Mutta nyt siis instagram kuvia viimeiseltä muutamalta viikolta.

Ja tuttuun tapaan meidät löytää siis instagramista nimimerkillä @TWOBRILLIANT


Onnistunutta viikon aloitusta kaikille! Lähetän hymyn jokaisen teidän huulille..

Susanna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutat suuresti meidän päiväämme jättämällä kommentin!