torstai 11. huhtikuuta 2013

Sisustushullarit ja huhtikuun yllätys

Eilen ja tänään olen ollut vapaalla, joten olen päässyt oikein kunnolla Hullujen Päivien tunnelmaan. Kuitenkin nyt on pakko todeta, että mun osalta hulluttelut jää tällä kertaa näihin kahteen päivään, sillä työt kutsuvat eikä aikaa jää shoppailulle enää loppuviikosta. Se ei mua kuitenkaan haittaa, sillä olen saanut ostettua kaiken haluamani. Olen enemmän kuin tyytyväinen ostoksiini, sillä ensimmäistä kertaa sain kaiken mitä lähdin hakemaankin. Mutta pakko kyllä todeta, että on se kyllä hullua touhua. Olin elämäni ensimmäistä kertaa eilen aamulla Stockan ovella odottamassa ennen ovien aukaisua, ja jestas kun ne ovet aukesivat lähtivät kaikki juosten hakemaan haluamiaan tavaroita. Olin ehkä hiukan yllättynyt siitä, että meno oli noinkin kilpailuhenkistä, mutta toisaalta hyvässä hengessä. Kyynerpäätä ei nyt sentään tullut silmään.

Suunnittelu oli myös Hulluja Päiviä ajatellen erittäin kannattava juttu. Mietin jo etukäteen tarkkaan mitä sieltä tarvitsen, ettei sitten tule ostettua mitään turhaa. Keskiviikkona lähdinkin heti aamusta hakemaan aiemmin jo mainitsemaani Pentikin Pallo -lampunjalkaa ja Deco -varjostinta. Alkuperäinen tarkoitukseni oli ostaa yksi lamppu, sillä omistin jo yhden samanlaisen lampun. Olin ajatellut, että varjostimia olisi tarjolla eri väreissä, mutta paikalle päästyäni oli vaihtoehtoina vain valkoinen. Mietin asiaa hetken ja päädyin siihen päätökseen, että varjostimen valkoinen väri pakotti ostamaan myös toisen lampun, sillä kotona odotti aivan toisen värinen varjostin ja halusin sijoittaa lamput makuuhuoneeseen yöpöydillemme. Tällä selityksellä sitten annoin tässä kohtaa itselleni luvan poiketa alkuperäisestä suunnitelmasta. Mielessäni kuitenkin päätin, että tämä jää ainoaksi poikkeukseksi.

Sängynpääty uusien lamppujen kera näyttää tältä..

Ja "vanha" lamppu löysi paikan tuosta..


Lampun lisäksi olin hakemassa miehelleni Hilfigerin mustaa nahkavyötä. Mieheni vanha saman merkkinen vyö on jo päässyt sen verran vanhaksi ja kuluneeksi, joten ajattelin ostaa uuden ja samalla kuitata huhtikuun yllätyksen miehelleni. Tuli siinä muutama pieni juttu vielä matkaan mukaan, mutta pääsin ihmeen hyvin ja nopeasti ulos Stockalta ennen kuin olisin ostanut kassillisen jotain heräteostoksia. Mikähän siinä onkin, että sieltä useimmiten tulee ostettua sellaistakin tavaraa, mitä ei välttämättä tarvitse?

Huhtikuun yllätys miehelleni


Tänään oli sitten vuorossa Gant pyyhkeiden hankinta. Oli kyllä kokemisen arvoinen tapahtuma sekin. Olin heti aamusta paikalla ja noin viisi minuuttia ovien aukaisujen jälkeen oli kaikki Gantin pyyhkeet jo löytäneet onnelliset omistajansa. Onnekseni kuuluin näihin onnekkaisiin omistajiin ja sain mukaani muutaman pyyhkeen. Myös Laura oli mukana menoissa, ja sai myös pyyhkeet kotiin. Sellaista hulinaa en ollut eläissäni nähnyt. Pyyhkeet menivät kuin kuumille kiville. Noh, niinhän se menee, että nopeet syö hitaat myös Hulluilla Päivillä.



Millaisia ostoksia te olette löytäneet vai jätättekö Hullut Päivät suosiolla väliin?

Mukavia shoppailupäiviä niille, jotka vielä Hulluille Päiville suuntaavat ja Oikein mukavaa torstain jatkoa kaikille!

Susanna




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutat suuresti meidän päiväämme jättämällä kommentin!