tiistai 2. huhtikuuta 2013

Uutta kotiin

Onko pääsiäisen jälkeistä elämää? Kyllä todellakin on ja aivan mahtavaa sellaista. Aurinko paistaa ja elämä hymyilee. Mikä sen parempaa voisi ollakkaan..

Todellakin on ihanaa, että aurinko on piristänyt meitä jo useamman päivän. Fiilikset nousee helposti aurinkoisilla keleillä kattoon ja mieli alkaa virkistyä toden teolla. Pian uskaltaa jo tosissaan alkaa odottaa ilmojen lämpenemistä.

Kevään tullen monet alkavat sisustamaan omaa kotiaan kevät- ja kesäkuntoon. Mä olen saanut nauttia sisustamisesta koko alkuvuoden, sillä ostimme uuden asunnon juuri vuoden vaihteessa. Sen vuoksi ajattelinkin, että mun kohdalla tänä vuonna jäisi vähemmälle tuo kevätsisustusvimma. Toisin kävi. Oon pohtinu muun muassa uusien sohvatyynyjen ostamista, ja lisäksi uudet pihakalusteet tulisi hankkia. Myös uusien petivaatteiden ostaminen houkuttelee, ja ne uskonkin löytäväni Lexingtonin aivan ihanasta valikoimasta.



Olen jo pitkään halunnut makuuhuoneeseemme jotain uutta. Makuuhuoneemme tuntui jotenkin keskeneräiseltä, ja pohdinkin mitä sieltä puuttui. Muutama viikko sitten mä sen keksin, ja kävin ostaan Kodin1:stä rottinkituolin.





Mielestäni makuuhuoneesta tuli kodikkaampi ja viihtyisämpi. Kyllä vain yhdellä tuolilla saa tilaan uutta ilmettä ja ryhtiä.

Mitä mieltä ootte, sopiiko tuoli makuuhuoneeseen?

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Susanna



2 kommenttia:

  1. Näyttää kyllä aivan ihanalta! Värit ja "maalaisromanttinen-tyyli" istuu omaan makuunikin niin hyvin, ettei voi kuin ihastella! (:

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Valkean ja harmaan kaikki sävyt ovat kyllä mieleeni. Värien avulla saa kotiin luotua lämpöisen ja hyvin kodikkaan tunnelman. Usein kuvitellaan, että valkoinen luo steriilin vaikutelman, mutta itse olen erimieltä, sillä valkoista voi käyttää hyvin monella tapaa. Mukavaa, että muillakin on siis sama eli tässä tapauksessa tietysti hyvä maku ;)

    VastaaPoista

Ilahdutat suuresti meidän päiväämme jättämällä kommentin!