lauantai 20. huhtikuuta 2013

Baltic Princess

Syy miksi täällä blogin puolella minun osaltani on ollut muutaman päivän melko hiljaista johtunee siitä, että päätimme mieheni kanssa lähteä extempore reissulle risteilylle. Saimme tietää reissusta torstaina ja perjantaina me jo sitten lähdimmekin jo matkaan. Tästä syystä en ole ehtinyt käymään kirjottelemassa täällä. Täytyy nyt jatkossa vähän paikata tilannetta.

Risteily meni oikein hienosti. Nautimme vapaasta viikonlopusta, toistemme seurasta ja näimme paljon tuttuja. Risteilyissä parasta on taxfree ja ostokset. Risteilyltä tulee aina ostettua jotain kosmetiikkaa, sillä se on jonkin verran halvempaa siellä. Tällä kertaa löysinkin muutaman jutun täydentämään myös omaa meikkipussukkaani.


Olen huulimeikeissä ehdoton Diorin kannattaja. Olen jo pitkään haaveillut Diorin DiorAddict ultra-gloss -huulikiilteestä. Se on minun makuuni huulikiilteeksi melko hintava, jos sen ostaisi kaupasta. Laivalla hinta on kuitenkin matalampi, joten vihdoin raaskin ostaa sen itselleni. Olen tänään sutinut sitä jatkuvasti huulilleni, ja ai että se näyttää hyvältä.



Kynsilakoista Essie on sulattanut sydämeni nyt viime aikoina. Olen löytänyt Essieltä jo muutaman minulle sopivan sävyn. Kynsilakat ovat oikein kestäviä ja laadukkaita, ja valikoimaan kuuluu useita toinen toistaan herkullisempaa väriä ja sävyä. Itselleni ostin omaa kokoelmaani täydentämään kesää varten sävyn Fifth avenue. Ruskettuneen ihon kanssa sävy tulee näyttämään taivaallisen hyvältä.



Millainen viikonloppu teillä muilla on ollut?

Näissä risteilyn jälkeisissä tunnelmissa toivottelen teille kaikille mukavaa lauantain jatkoa!

Susanna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutat suuresti meidän päiväämme jättämällä kommentin!