torstai 23. toukokuuta 2013

Hikitreeni

Tänään heti aamusta mulla oli jo hiukan laiska olo, sillä olin eilen illasta tekemässä käsitreenin ja siitä palautuminen ei ollut luultavastikkaan tapahtunut vielä aamuun mennessä. Noh, pienen väsymyksen en antanut kuitenkaan estää salille menoa ja suunnitellun ohjelman noudattamista.

Hyvät suunnitelmat ovatkin juuri ne, jotka sitten saavat loppupeleissä lähtemään sinne salille ja hoitamaan treeniohjelman mukaisesti kaikki treenit ajallaan. Ilman suunnitelmaa ja treeniohjelmaa mulla ainakin varmasti jäisi moni treeni tekemättä, sillä lepäily ja löhöily vetävät kummasti aika-ajoin erittäin paljon puoleensa. Mitä mieltä te muut ootte, onko teidän treeniohjelma tarpeeksi motivoiva, että treenit eivät jää laiskottelun tai väsymyksen vuoksi väliin?

Tänään siis ohjelmassa oli intervallitreeni, jossa juostaan paljon ja tehdään lihaksia oman kehon painoilla. Intervallitreenin suorittamiseen ei mene kauaa, mutta se on sitäkin raskaampi. Sen jälkeen fiilis on kyllä aina katossa ja hiki virtaa kasvoilla.


Parasta on juuri se, kun saa hien kunnolla pintaan ja tuntee tehneensä hyvän treenin. Intervallitreeniin mulla kuluu noin 45 minuuttia. Lyhyt treeniaika on mukava tsemppari, kun tietää, että treeniin ei mene kauaa, joten jaksaa koko ajan tehdä ihan täysillä. Huh mikä treeni!

Kuten jo joskus aikaisemminkin olen tänne kirjoitellut, mulla ei ole ollut tapana juurikaan syödä mitään proteiinipatukoita tai palautusjuomia treenin päätteeksi tai muutenkaan. Mutta tänään mun oli lähes pakko ostaa jotain salin kahviosta, sillä meidän jääkaappi ammotti tyhjyyttään tänä aamuna, eikä sieltä löytynyt mitään sopivaa syötävää treenin jälkeen.
Kyselinkin sitten personal trainer tutultani hieman neuvoja patukan ja palautusjuoman ostamiseen. Ja tällaiset sitä sitten tuli ostettua. Maultaan sekä patukka että palautusjuoma muistuttivat kyllä suklaapatukkaa ja suklaapirtelöä, mutta toivottavasti sisältö on kuitenkin eritasoa.


Miten teidän treeniviikko on edistynyt?

Mukavaa torstain jatkoa kaikille! Ja tsemppiä kaikkien kuntoiluun!

Susanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutat suuresti meidän päiväämme jättämällä kommentin!