torstai 23. toukokuuta 2013

Rudy tuli taloon!

Moi! Mä oon Rudy ja tulin kertomaan vähän itsestäni..
Äitienpäivänä jotkut ihme tyypit tuli hakeen mut mun veljen ja äitin luota, niitten omaan kotiinsa! Ne oli saanu tietää mun olemassa olosta torstaina ja jo sunnuntaina ne päätti hakee mut kotiinsa. Olivat kuulemma jo kauan haaveilleet musta, eikä ihme.. oonhan mä aika ihana tyttö kyl.

Nukuin onneks koko automatkan Lahdesta Tampereelle kuin tukki, niin en tajunnu yhtään et olin joutunu eroon mun veljestä. Sit kun pääsin uuteen kotiin, huomasin ettei sekään yhtään hullumpi paikka ollut, sain heti ruokaa ja monta uutta lelua.
Ainoo asia mikä vähän vaivaa mua, on se etten saa purra mun uuden "äitin ja iskän" varpaita ja sormia täysiä, ne ei tajuu kuinka kivaa se on! ..laittavat mut aina "jäähylle". Noh, onneks mä saan aina namipalan, kun meen äkkiä istuun enkä pure. Oon aika vilkas luonteeltani enkä kauheesti pelkää mitään, paitsi hiustenkuivaajaa. Välillä saan hirveitä hepuleita ja hypin ja pompin päin seiniä, onneks mulla on kova pää, sanovat mua "luupääksi". Ei mua haittaa, omasta mielestäni mä oon tosi nätti!

Pitemmittä puheitta tässä "hieman" kuvia musta..

Opin käskyn "istu" 8vkon ikäisenä, aika hyvin vai mitä?
Näin pienenä täytyy tarkkailla maailmaa, ettei mikään pääse yllättämään.
Tutustuin Diegoon, en saanu kuitenkaan leikkiä sen kaa, kun puren kuulemma liian lujaa..
Ketä te ootte?
Sylissä on turvallista ja parasta nukkua!

Nenän kun tökkäsee palloon ja tuijottaa intensiivisesti, niin kyllä se siitä liikkuu.. oon ihan varma.

Tässä mä oon jo 9vko ja osaan poseerata hienosti. Toinen korvakin on noussut pystyyn!

Toivottavasti tykkäsitte musta, tuun varmaan jatkossakin näkymään täällä blogissa.
Nyt on nukkumaanmenoaika, taidan kömpiä tonne "äipän" syliin..

Kivaa alkavaa viikonloppua!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutat suuresti meidän päiväämme jättämällä kommentin!