sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Mukavaa yhdessä..

Urheilijanaisena ajattelin täällä blogin puolella tämän kesän aikana esitellä joitakin urheilulajeja, joita itse olen tänä kesänä harrastanut yhdessä ystävieni kanssa. Pidän siitä, että kavereiden kanssa voi tehdä jotain toiminnallista istumisen ja kahvinjuonnin sijaan. Urheilu on mielestäni silloin hyvä tapa viettää aikaa yhdessä. Se on hauskaa ja saa hyvänmielen jokaiselle.

Näin kesäisin on mukava pelailla kaikenlaista mukavaa ulkona, jolloin saa raitista ilmaa ja auringosta virkeyttä. Muutama viikko sitten me lähdettiin serkkuni ja hänen tyttöystävän kanssa pelailemaan tennistä. Vaikka mä olen kova urheilemaan ja olen kaikenlaista harrastanut ja tehnyt, pelasin ensimmäistä kertaa tennistä. Joskus koulussa kymmeniä vuosia sitten olen kyseistä lajia kokeillut, mutta lajista ei käytännössä ollut juurikaan mitään hajua. 

Heti alusta asti pelaaminen oli todella hienoa ja meillä kaikilla oli mukavaa. Hienointa siinä on se, että vaikka lajia ei olisikaan koskaan pelannut, on porukalla tekeminen aina kuitenkin mukavaa, ja siinä samalla oppii lajia koko ajan lisää. 




Suosittelen kaikille tenniksen kokeilemista ja kavereiden kanssa yhdessä pelailua. Tenniksessä mukavaa on lisäksi myös se, että siinä saa myös hien pintaan. Aurinkoisella kelillä voi myös saada hieman rusketusta.

Ja eikun ulkoilemaan!

Susanna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutat suuresti meidän päiväämme jättämällä kommentin!